Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is een vetvrije snack bij de bioscoop?

Ik ga vanmiddag naar de bioscoop, alleen ik probeer ook zoveel mogelijk chocola,snoep enz te vermijden. Maar in de bioscoop is het ook lekker om even op iets te kauwen, weet iemand een niet zo calorie rijke snack??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

Een waterijsje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,een raket of perenijsje is maar 40 calorieën dat is dus idd niet veel,maar het is niet echt om op te knabbelen in de bios.
Snack a Jacks.
Bij de aldi verkopen ze tegenwoordig ook een soort rijstwafels met een smaakje, te vergelijken met Snack a Jacks. Smaken: kaas, caramel o.a.
Stukjes komkommer, wortel, appel, mandarijn in een zakje.
Lu Vitalu crackers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 gram natuurlijke popcorn - bereid met een klein beetje olie - bevat zo'n 387 kcal, 78 gram koolhydraten, 13 gram eiwitten, 15 gram voedingsvezels en 5 gram vet.

Dat is beduidend minder kilocalorieën en vet dan chips en snoeprepen. Bovendien is popcorn een goede bron van vitamine B1, B2 en ijzer.

Toegevoegd na 18 minuten:
Je kunt ook nog deze snakcs nemen, wokkels, japanse mix, tortillachips, en chips light.

http://www.wijvallenaf.nl/CalorieenTabel/Lunch-Snacks.html

Toegevoegd na 19 minuten:
En niet te vergeten kroepoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
387 calorieën vindt ik veel voor 100 gram.
Dat is niet eens minder dan chips per 100 gram.
Niet minder calorieën dus,vetgehalte weet ik niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kroepoek bevat veel vet.
Van die kleine snoeptomaatjes misschien.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Er zijn van die zakjes voorgesneden groente met broccoli, bloemkool en parijse worteltjes erin. Ketchup erbij als dip en je kunt lekker knagen zonder schuldgevoel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tip neem lekker n stukje fruit mee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bakje fruit, eierkoek, zoethout, minisandwiches thuis maken en meenemen,met bijv sla, komkommer, tomaat, tonijn op waterbasis of gerookte kip.

Niet vetvrij maar ik neem zelf vaak babybell mee naar de bios.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een snack is altijd vet.
maar als extraatje kun je popcorn kopen. Het zijn wel altijd enorm grote zakken of bekers..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding