Hoeveel fastfoodketens zijn er in Nederland? (alles meegerekend, mc donalds, kentucky, burger king, subway etc).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je ketens weten of hoeveel winkels?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bram ladage en andere patat boeren is dat ook geen fastfood

Antwoorden (2)

Omdat ik zie dat er al 3 dagen niet op gereageerd is zal ik voorstellen : Ga ze tellen :) Begin in het zuiden en loop op naar het noorden, Pas je op dat je niet Duitsland en Belgie meetelt ;) Blijf binnen de grens he ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken ze niet allemaal, maar zal er een paar noemen. Sommigen zijn regionaal. Verhagen, Domino's, Pizza Hut.

Toegevoegd na 1 dag:
Reactie op "thumbs down": ik snap dat ik er maar een paar genoemd heb, maar ik wilde de vraagsteller een beetje op gang helpen. Ik zie pizza's overigens ook als fastfood. Zodoende!