goeie magnetron snacks

ik heb thuis enkel een magnetron en een tosti ijzer
( meer mag niet van mijn huis baas )
ik eet 5 dagen in de week op mijn werk dus er is niet echt een probleem
maar de broodjes bapao en kant en klaar satetjes komen mij de neus uit
kant en klaar maaltijden vindt ik over het algemeen echt niet lekker
is er iemand die een goede tip heeft
iets wat lang houdbaar is b.v. diepvries of vacuum verpakt

ik heb graag tips hoor van jullie groetjes dave

Toegevoegd na 17 minuten:
ik ben geen student ik ben fulltime barman
ik woon boven mijn werk en mijn huis baas slaapt naast mijn keuken en er is geen afzuiging aanwezig ik weet dat dit per wet verboden is maar ik voor de rest een goede verstandhouding met mijn huurbaas zoals ik al zij eet ik vijf dagen in de week zeer gezond op mijn werk daar wordt zeer goed voor mij gezorg gister nog een herten haasje met verse groentes en aardappel vandaag stoofpot met puree dus ik heb weinig klagen
vaak eet ik op maandag en dinsdag (mijn weekend ook buiten de deur )
het gaat vooral om momenten zo als nu en ik vraag echt om magnetron tips en niet om wetgeving en zo

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lekkere snacks voor in de magnetron bestel ik altijd bij het ijspaleis. www.ijspaleis.nl Dit omdat ze daar volgens ons lekkerder smaken dan die van Beckers die je in de supermarkt koopt. Toegevoegd na 3 minuten: Als je op de site kijkt staan ze op blz.5