ZIjn er knackworstjes of borrelworstjes in blik te koop waarin alleen varkens en/of rundsvlees voorkomt.

Ik kom namelijk alleen maar blikjes tegen met kip- of kalkoen afsnijsel (seperaatvlees) en maar weinig of geen rundvlees of varkensvlees. Zelfs in blikjes met de naam "runder knakworstjes" is het overgrote deel van de ingredienten geen rundervlees.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij hebben ze bij de C1000 een bepaald merk knakworst dat puur uit varkens-/rundvlees bestaat. Die zitten in potten. Maar ik weet 't niet zeker, dus voorlopig hou ik het even bij een reactie tot ik het heb kunnen controleren.

Het beste antwoord

De glazen potjes van Struik waar 8 hot dog worstjes inzitten, bevatten 72% varkensvlees en voor de rest natuurlijke smaakstoffen. Bij ons zijn deze favoriet.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik kom alleen maar droge worst tegen, maag dat ook?Friese droge worst WeidenaarSorteren op:
naam aflopend
oplopend prijs aflopend
oplopend Friese droge worst 5 stuks verpakt € 3,09

Ingrediënten: 100% varkensvlees, kruiden en specerijen, verpakt onder …
Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst groot € 3,09

Friese droge worst, Groot, 2 stuks Ingrediënten: 100% varkensvl…
Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst in stevige verpakking € 3,09

Besteleenheid: 4 stuks Ingrediënten: 100% varkensvlees, kruiden en spe…
Meer informatie Voeg product toe Friese droge worst in blik € 8,95

Blikje Friese Droge Worst 5 stuksIngrediënten: 100% varkensvlees, kr
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van Markant zijn van varkensvlees, ik ken niet beter zelfs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de turkse winkel kun je runder, kip en kalkoen (knak)worstjes kopen