Is 18.00 uur voor de meeste mensen in Nederland nog steeds etenstijd?

Het lijkt me vrij stil hier, nu...

BIJ HET AFSLUITEN:
Het is moeilijk het beste antwoord te kiezen, omdat niemand voor "de meeste mensen" kan antwoorden. Daarom bedank ik jullie allemaal voor je reactie en geef iedereen een +1.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ligt er een beetje aan hoe de werkdag is ingepland. Maar meestal staat het eten wel ergens tussen 18:00 en 20:00 uur op tafel...

Bij mij is het eten bijna klaar. Dus ik zeg ja:)

Ja, ben net aan het eten.

Ik kom zo terug.... 18:00 moet eten nu...

Vandaag uitzondering (vroeger) Maar normaal om 18:15

Voor mij wel. Maar voor veel mensen toch ook niet, als je kijkt naar hoeveel files er vaak nog op dat tijdstip staan.

Ik eet altijd rond half 6, kwart voor 6.

Ja inderdaad rond 17.30 - 18.00 uur. Beetje structuur voor de kinderen. Als het aan mij ligt eten naar behoefte.

18:00 vind ik een mooie tijd, helaas haal ik het zelden. Ik denk dat het vaak 18:30 wordt bij mij, maar eerlijk gezegd hou ik het niet bij.

Meestal rond een uur of 9, soms pas om 11 uur.

Gemiddeld wel. Ikzelf eet zeer onregelmatig.

sinds ik kinderen heb is 18.00 uur de beste tijd om te eten. vroeger verschilde dat nogal en kon het ook gerust 20.00 uur worden

Gezinnen met kleine kinderen kunnen niet te laat eten he, dus ik denk dat die 18.00 nog grotendeels wel geld.

Bij kip 2 wordt er rond 17.30 uur gegeten. Als ik het zo lees vroeger dan gemiddeld.

Ik denk dat het voor de meeste mensen zo ongeveer wel opgaat omdat dat i.v.m. hun werk, kinderen, etc. het beste uitkomt. Ik heb geen werk, geen kinderen, geen etc., alleen een hond maar die eet gewoon standaard na mij of dat nu 14.30 of 22.30 is. Mijn avondeten is meestal ongeveer tussen 14.00 en 22.00 uur.

Voor mij niet, ik eet meestal tussen 19.00 en 19.30 uur.

hier niet, etens tijd speelt hier voornamelijk af tussen 19:00 en 20:00 maar mijn zoon eet meestal om 18:00 behalve als hij mee eet (met de pot 17maanden) dan wel eens wat later en eten wij wat eerder. x

Ja, alleen zal het vaak eerder 18.30 uur zijn gezien de files. Niemand red het op binnen een uur zijn benen onder de tafle te schuiven voor het avondeten. Uitzonderingen daargelaten. Wat ook leuk is om te weten; " Is de gemiddelde Nederlander een pottenenpannen eter? of neemt hij echt de moeite om aan een leuk gedekte tafel te eten?"

Rond 17:30 hier...

Wij eten altijd rond een uur of zes, is gewoon voor ons de beste tijd.

Ik eet meestal tussen 19.00 en 20.00 uur. Eerder red ik niet.

Bij mij meestal ergens tussen 18.45 en 19.00 uur. Zondagen uitgezonderd, dan is het uiteraard 19.00 uur (bord op schoot tijdstip). Hoewel dat in de zomermaanden weer teruggaat naar eerder genoemde tijdstippen).

Half 7 hier

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100