Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop je grote stukken marsepein voor een taart (zoals bij de taarten van abel?)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij de banketbakker.

Toegevoegd na 1 minuut:
www.creacake.com en www.taartenmaken.com zijn redelijk goedkope online shops voor dit soort marsepein.

Toegevoegd na 4 minuten:
Je kan ook zelf marsepein maken met het boek van Abel: ''De taarten van Abel''

Je kan ook gaan naar www.taartenvanabel.nl voor andere informatie.

PAS OP: De website heeft een verschrikkelijk muziekje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Dat kan bij de banketbakker. Als u hele grote stukken nodig heeft, moet u het van tevoren even bestellen.
(Lees meer...)
13 jaar geleden
Bij de banketbakker of de chocolaterie; in stukken / brokken.
Je moet ze dan waarschijnlijk wel zelf aankleuren en uit rollen tot de juiste dikte.
Voor het maken van figuren, roosjes e.d. is speciaal gereedschap in de handel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij pipoos (een hobbywinkel) hebben ze sinds kort allerlei spullen om taarten en cupcakes te maken. Heb in Rotterdam ook marsepein gezien. Er zijn ook kookwinkels waar ze het verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de betere kookwinkels & in duitsland gewoon in de supermarkt, te koop in blokken van 250 of 500 gram. Wellicht in Nederland ook gewoon in de grotere supermarkt bij bakwaren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar als je in de buurt van Duitsland woont dan kun je daar in de supermarkt uitgerolde plakken marsepein kopen. De kleur is wit. Het merk is Schwartau en de plak is geschikt voor taarten met een doorsnee van max. 28 cm. Je drapeert het gewoon over de gevulde cake.
Als wij daar in de buurt zijn gaan we altijd weer een paar plakken kopen (en een hoop decoratiemateriaal). Heel handig voor een glutenvrije dochter van 13 die dol is op het zelf maken van taarten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! Die koop ik ook altijd, bij de K&K
Je kunt ze kopen bij de horeca groothandels, als je iemand kent met een pasje of er zelf 1 aanvraagt dan werk je met dezelfde spullen als een professionele bakker,
Ook kun je natuurlijk naar de goede banketbakker idd.

www.sligro.nl
www.makro.nl
www.hanos.nl

zit er vast wel 1 in de buurt van je
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de leukstetaarten.nl is een goedkope en betaalbare webshop en een hoop tips en truuks om het te bewerken. Zit ook een gezellig forum waar je vragen kunt stellen als je ergens niet uit komt en waar je de taarten kunt showen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Tot nu toe is dit de goedkoopste optie welke ik heb kunnen vinden. Zij hebben twee soorten marsepein (witte en gelige) de ene is kwalitatief wat beter de andere is wat goedkoper. Ze hebben van het merk Wilton bijna alles wat je kunt verzinnen
Let op: je bent wel verzendkosten kwijt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar ik heb een winkeltje voor taartbenodigdheden in Vlaardingen. Kijk maar eens op www.daisyscakebakery.nl Ik heb ook marsepein in verschillende hoeveelheden en kleurtjes

groetjes Daisy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In snoepwinkels kan je soms ook nog wel eens slagen. In Amersfoort bij de candyshop in ieder geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding