Hoe kan ik kastanjes poffen in de magnetron?

In eerste instantie wilde ik kastanjes poffen in de pan, maar toen bedacht ik me dat de magnetron mogelijk ook zou kunnen. Misschien is dat zelfs sneller. Hoe kan ik kastanjes poffen in de magnetron en hoelang duurt het ongeveer totdat ze klaar zijn?

3 jaar geleden
in: Koken
3.9K
Amadea
3 jaar geleden
Zie https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/koken/vraag/93352/gepofte-kastanjes-snelst-makkelijkst-lekkerst/

Antwoorden (2)

Als je zin hebt om daarna je hele magnetron schoon te maken, en ontplofte kastanjes wilt hebben, dan zou ik het doen.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
maak een kruis in de kastanjes. leg er een paar in de magnetron en probeer na een minuut of hij al goed is. zo niet nog een minuut. niet iedere magnetron levert evenveel energie, dus je kunt t nooit precies zeggen
anneliez