waar verkoopt men goede kleine snelkookpannen met onderverdeling?

Ik zoek eensnelkookpan met van binnen mandjes zodat ik indien nodig meerdere gerechtentegelijk maken kan.max inhoud 4 liter.

6 jaar geleden
in: Koken
1.6K
Utrecht
6 jaar geleden
Ik denk dat je er een klein mandje los bij moet kopen. Snelkookpannen met ingebouwde verdeling lijken me bijzonder zelfzaam (en voor de meeste toepassingen erg onpraktisch).
Dus gewoon een losse inzet kopen.
liveisgreat
6 jaar geleden
Dank je Utrecht...enig idee wazr ik die vind? of hoe dat precies heet?

Antwoorden (1)

Misschien heeft Blokker een los stoommandje wat erin past? Ze hebben wel snelkookpannen van 4 ltr. inclusief een stoommandje....ze bestaan dus wel voor die omvang.
https://www.blokker.nl/p/bk-snelkookpan-22-cm-effectief-4-liter-mat/1125925
amc
6 jaar geleden
amc
6 jaar geleden
http://www.snelkookpanwinkel.nl/product/inzet-geperforeerd-voor-alle-wmf-snelkookpannen Hier heb je ze zelfs voor 2,5 ltr mét inzetmandje. Online kom je er meerdere tegen als je googelt op 'kleine snelkookpan met inzet'.