hoe maak je zelf snoep?

ik heb altijd willen weten hoe je snoep maakt.
maar nu wil ik het heel graag weten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
2.2K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat voor snoep? Mars? M&M? Of gewoon zuurstokken?

Antwoorden (1)

Ga eerst en vooral op zoek naar leuke vormpjes, omdat een saai vierkant uiteraard minder lekker smaakt dan een teddybeer, een bij, een bloem of een olifant.
Ingrediënten:
- 25 ml water
- 35 ml siroop naar keuze. Wij raden voor een roze effect aardbei/framboos/kers/suikerspin/bubblegum aan.
- 3 gelatineblaadjes

Bereiding:
Laat de gelatineblaadjes verslappen in een beetje koud water en laat ze afdruppelen. Warm vervolgens het water op en leg er de gelatine op. Voeg de siroop toe en meng alles goed tot een smeuïge massa. Vul daarmee je vormpjes en laat minimum drie uur rusten in de koelkast.
fremar