wat kan ik met overgebleven gemberwortel doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
goed idee, ga ik doen en bedankt!

Het beste antwoord

Je kunt er thee mee zetten. Gewoon een paar dunne plakjes afsnijden en in een glas doen met kokend water. Helpt ook nog eens tegen de misselijkheid. Je kunt eventueel ook nog andere dingen toevoegen zoals verse munt of citroen!

Kijk maar op internet watvoor smaakcombinaties je kunt maken en voor de juiste dosering per ml.

Succes!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Bedankt voor je suggesties!
bamibal
6 jaar geleden
Thee maak je met thee. Met gember maak je water met gembersmaak.

Andere antwoorden (2)

Van een overgebleven stuk gemberwortel kun je een gemberplant laten groeien. Met een beetje geduld heb je na een tijd weer een hele gemberwortel!
bamibal
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
wat leuk, nooit aan gedacht, ga ik zeker proberen, bedankt!
Je kunt het met water in een zgn. infuser doen, dan krijgt je water een lekker gembersmaakje.