Soep smaakt naar foelie, maar dat werd niet toegevoegd, hoe kan dat?

Ik ook graag en vaak. Vandaag Borscht, bietensoep met ui waar als kruiden groene peperbolletjes en 3 kruidnagels bij gaan. Geen foelie (hoewel dat ook best lekker lijkt, hoort dat er niet in). Alleen, nu heeft de Borscht toch een wat op foelie lijkende smaak. We lekker trouwens. Maar hoe kan dit nu?

Toegevoegd na 45 seconden:
voor ook, lees kook!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.3K
Amadea
6 jaar geleden
Foelie heeft een zeer krachtige, aromatische, warme en scherpe smaak met een licht bittere ondergrond. De combinatie van ui, peper, en kruidnagel zou best een vergelijkbare smaak kunnen opleveren.

Antwoorden (1)

Hoiii

Euh ik weet niet welke recept jij hebt bekeken...maar ik heb t heel anders geleerd van me moeder...en dat gaat er niet in?

Toegevoegd na 1 minuut:
En by the way k denk dat het door de kruidnagel komt...