Met een gewoon koffiezetapparaat kun je ook koffie zetten met de grove maling . De koffie is dan een wat minder bittere smaak en is een beetje slapper. Dus een schepje erbij zou kunnen helpen. Maar je kan ook je grof gemalen koffie in een ouderwetse elektrische of gewone koffiemolen doen om het fijner te malen. En als je een vijzel hebt kun je het zelfs fijnstampen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Bedoelde: De koffie heeft dan een wat minder bittere smaak. i.p.v. is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan de min niet echt vatten... Heb het een plus gegeven.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hopelijk bevat de minnaar het zelf.
Toch bedankt MrTomaat
flyingcrow
8 jaar geleden
+
van mij ook,want dit is toch een goed antwoord op mijn vraag.
flyingcrow
8 jaar geleden
Bedankt.