kan je aardappelen ook voorgesneden kopen?

kan je in de winkel ook voorgeschilde en voorgesneden aardappelen kopen? ik vind het zelf teveel werk.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoeveel aardappels schil je dan? 1 of 2 aardappels zijn zo geschild. Neem een soort die grote aardappels geeft, bijv. van Bintjes heb je vaak hele grote. . Dan hoef je niet zoveel te schillen. Zie verder mijn antwoord.
niko
9 jaar geleden
hoop dat t eten niet ook teveel werk voor je is....kan je anders nog wel door een iemand laten doen die niks te eten heeft.die eet ze waarschijnlijk ook nog met schil.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Volgens mij is het je zelfs nog te veel werk om even bij de, maakt niet uit welke, supermarkt even in het koelvak te kijken, of zonodig te vragen aan een winkelmedewerker.

Het beste antwoord

Je kunt ze bij een gewone groentewinkel vaak ook speciaal voor jou laten schillen.
Je verpakte zakjes die je in de supermarkt koopt met bijv. aardappelschijfjes die moet je na opening heel snel opmaken anders kun je de aardappelschijfjes weggooien want dan smaken ze nergens meer naar en worden papperig.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het klaarmaken van zo'n pakje is minstens even veel werk als zelf een paar aardappels schillen en koken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, bij bijna elke supermarkt liggen de aardappelschijfjes voorverpakt in de koeling.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik wil geen schijfjes
gvrox
9 jaar geleden
@guess82 op welke manier moeten ze voorgesneden zijn dan, partjes ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ze ook in blokjes kopen. Maar je hebt vaak meer werk aan het klaarmaken van die pakjes dan wanneer je ze zelf schilt en kookt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Er zijn ook gewone aardappels geschild in plastic verpakking te koop.
En inderdaad krieltjes, schijfjes, frieten, enz.
krielaardappeltjes, en voorgesneden frites liggen net als die schijfjes dus in de koeling.
Als je aardappel schillen echt te veel moeite vindt, kun je die rode aardappels nemen. Die kun je met schil en al koken en eten. Ik weet niet meer welk ras dat is, maar je ziet ze wel liggen in de winkel
anneliez
9 jaar geleden
Ja hoor! Sowieso bij de plus heb je in de groentekoeling bij de aardappel producten zakjes met geschilde en voorgekookte aardappelen.
Nog eventjes koken en ze zijn al klaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, onder andere bij Albert Heijn, maar natuurlijk ook bij andere supermarkten. Er zijn zogenoemde A-merken, maar er zijn zeker ook huismerken die dit al in hebben. Gemak dient de mens ;)