waar kun je in de winter enigzins goedkoop aardbeien scoren?

Voor een gerecht hebben we een aantal bakjes aardbeien nodig. Vandaar dat ik graag wil weten waar deze voor een redelijke prijs te koop zijn. Alvast bedankt!

Groetjes,

André

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
4.3K

Het beste antwoord

Aardbeien zijn in deze tijd van het haar duur en vaak niet lekker. Misschien is het een optie om te kijken of je ze ergens uit de diepvries kunt kopen . Je ziet tegenwoordig wel vaker dat soort fruit in de vriezer bij verschillende supers

Toegevoegd na 44 minuten:
bij de aldi voor 1.09 per pakje van 250 gr in de vriezer
anneliez
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoi Anneliez, Bedankt voor de tip. Dit bleek inderdaad het goedkoopst te zijn. Een prima alternatief voor verse aardbeien overigens; ) Groetjes, André

Andere antwoorden (4)

Ik koop ze nu altijd uit de diepvries bij de jumbo voor in mijn smooties, de pakjes kosten 1.19 en zijn heel lekker, worden zo ingevroren. Dus misschien kun je dat proberen

Toegevoegd na 1 minuut:
heb ook weleens een zak bij de lidl gehaald en de makro, die vond ik niet lekker, zit een raar bijsmaakje aan
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in grotere steden hebben groente speciaal zaken geimporteerde vruchten. Ook groothandelearen zoals Makro of Sligro hebben deze (Bv. heerlijk grote zoete aardbeien uit Israel).
Google een leverancier, bel ze op voor je gaat en vraag naar voorraad en prijs.
Zo nu en dan voor een heel speciale gelegenheid erg leuk en lekker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je zou ook bij een Turkse supermarkt kunnen kijken, daar ligt vaak veel geimporteerd groente en fruit. Omdat het bij ons koud is is het in andere delen van de wereld warm, dus daar groeien de aardbeien prima.
Je betaalt wel iets meer dan wat ze hier in de zomer kosten, maar dat is logisch. Ik denk niet dat het 'duur' is. Als het je niet om de smaak of structuur gaat dan kan je inderdaad net zo goed voor diepvries aanrdbeien gaan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik koop ze bij eenTurkse supermarkt. Vandaag € 1,99 voor een bakje.