Kun je afbakbroodjes 2 keer bakken?

ik heb 5 broodjes over. en vind het zonde om deze weg te gooien.
Zou ik deze morgen gewoon nog een keer kunnen afbakken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
6.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben bang dat ze keihard worden.
anneliez
9 jaar geleden
je kunt proberen om ze wat te bevochtigen en dan even in een hete oven te leggen
paulus811
9 jaar geleden
Ik zou er paninis van maken, doordat het beleg er dan al tussen zit voorkom je dat de binnenkant keihard wordt. En tussen een tostiapparaat hoef je maar kort te verwarmen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat goed dat je ze niet weg wilt gooien, er wordt al te veel eten weggegooid. De gegeven antwoorden zijn prima: vochtig maken en dan kort opwarmen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb er paninis van gemaakt. Vind Paulus811 zijn reactie dus het beste. Maar die kan ik dus niet als beste aanmerken :-(
Bedankt voor alle reacties!

Het beste antwoord

Afbakken kan niet mee, ze zijn al afgebakken. Opnieuw opwarmen kan wel, Ze zullen misschien iets harder zijn.
Volgende keer dus iets minder broodjes afbakken, dan hiud je niet zoveel over.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eigenlijk heb ik er paninis van gemaakt en vond ik dat het beste antwoord. Maar omdat je een reactie niet als beste antwoord kan kiezen was dit mijn 2de beste antwoord :-)

Andere antwoorden (1)

Als je de broodjes eerst nat maakt vóór je ze in de oven legt, dan gaat dat best goed.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+