Welke kaas zit er in Zwitserse aardappelschotel?

Ik wil vanavond zelf Zwitserse aardappelschotel maken en ben op zoek naar een kaas die niet helemaal smelt, net als in de Zwitserse aardappelschotel van Aviko.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
2K

Het beste antwoord

Elastisch en vezelig smeltende kazen
Dit zijn de kazen voor op pizza, in panini, en gevuld in kroketten. Ze blijven goed op hun plek bij verhitting, en ze kunnen extreem lange slierten vormen.

Mozzarella
Queso Oaxaca
Scamorza
Provolone
Verse cheddar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In een Zwitsere aardappelschotel zit raclettekaas, het is de meest geschikte kaas voor in je aardappelschotel.

http://recepten999.nl/cl/88016/aardappelschotel/?diff=1
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zwitserse kaasgerechten worden vaak bereid met Emmental of Gruyère. Vaak ook een combinatie van die twee, bijvoorbeeld bij kaasfondue.
bamibal