Is het de bedoeling dat je maaltijdsalades helemaal koud eet of moet je de basis van aardappelpartjes of pasta's wel verwarmen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
7.4K

Het beste antwoord

Het kan allebei. Ligt eraan wat je zelf het lekkerst / makkelijkst vind. Ik -persoonlijk- zou je willen aanraden er niet al te moeilijk over te doen. kwestie van warm of koud, net zo makkelijk.

Wat staat er op de verpakking? Onder 'bereidingswijze'? Als dat er al op staat, kun je daar het antwoord vinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vaak eet je dat soort zaken lauw op de salade. Als het echt warm is verlept de sla anders te snel en is het contrast met de koude sla ook te groot. Iets wat overigens ook niet heel goed voor de tanden kan zijn omdat door het grote temperatuurverschil er haarscheurtjes in het glazuur kunnen ontstaan.
paulus811
9 jaar geleden
Bij een maaltijdslade met aardappel en pasta verwerk je de gare aardappel en pasta later koud tot een salade. Laten afkoelen dus. Soms kiezen mensen ervoor om garneringen zoals uitgebakken bacon of croutons er warm aan toe te voegen. Maar de basis is koud.