Kan je een blik bonen tomatensaus opwarmen in magnetron ?

Zo ja hoe lang ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
18K

Antwoorden (2)

Je moet eerst de bonen overgooien in een glazen of magnetronplastic bakje, en dit even afdekken tegen spetteren.
Het hangt af van de hoeveelheid en kracht van de magnetron. Maar begin een met 1 minuut en bekijk het resultaat, event. wat langer . Wel steeds even doorroeren.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik warm iedere groente die bestemd is voor 2 à 3 personen en al gaar is, en dat zijn die bonen uit een blik dus ook, 3 minuten op op 900 watt. Komen gare groentes uit de koelkast dan doe ik het 4 minuten. Je moet de bonen wel eerst in een schaal doen want er mag geen metaal in de magnetron.