Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie denkt dat 'speklapjes met chocoladesaus en pijnboompitten' een goede combinatie is?

Je zou het eens moeten proberen!!!
het is nog lekker ook.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Koken
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Persoonlijk heb ik liever scholfilet met slagroom en daaroverheen wasai-honingdropsaus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Aangezien speklappen vaak wat zouter zijn uitgevallen en daarover chocoladesaus nee lijkt me totaal geen combinatie.

Ik zal eens gaan proeven dan maar als me maag het aan denkt te kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kwestie van smaak :). Wil 't best proberen.
Ik doe ook wel eens bijv. suiker over mijn nasi zoals hele volksstammen elders (bepaalde Aziatische landen geloof ik).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk het niet.

En welke borrelnootjes smaken daar het beste bij dan?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Denk je eens in hoe dat er uit ziet in je maag!
Ik ben heel saai met eten, houd er niet van mijn smaakpapillen alle kanten uit te sturen.
Maar andijviestampot met karnemelksju (zit spekvet bij) wordt in de Achterhoek graag gegeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als ik het zo lees lijkt het me helemaal niks als ik heel eerlijk ben hoor. Maar ik heb het nog nooit geprobeerd dus ik kan er niet echt over oordelen verder :-) Smaken verschillen he..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je vraagstelling suggereert dat je het hebt geprobeerd. Speklapjes kunnen tamelijk smakeloos zijn, in die optiek past choco-saus wellicht wel...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
'Wat de boer niet kent dat vreet ie niet' ^^
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding