Hoe bereidt ik deze sticks?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Koken
1.1K
Amadea
9 jaar geleden
Normaal zit er op de achterzijde een witte sticker waar dat op staat, inclusief welke ingrediënten er gebruikt zijn. Het lijkt mij in de oven, op de grill, of op de barbecue. En dan satésaus erbij serveren.
HeerVoldemort
9 jaar geleden
Bedoel je het doosje vlees in je hand, of het vlees wat eronder ligt? Bij dat laatste moet je nog wel even de vacht weghalen, word zo taai anders.
flyingcrow
9 jaar geleden
:-)

Het beste antwoord

Die zijn al gegaard zo te zien. Even warm maken in een koekenpannetje of eventueel magnetron (zou ik dan wel op half vermogen doen en niet te lang).

Toegevoegd na 1 minuut:
En kan natuurlijk ook op de BBQ. Niet te lang en niet te heet.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Tussen twee haakjes een duur stukje vlees. Het lijkt al gebraden . Maak wat saté of schaslick saus en warm het vlees kort in de saus op, tot het warm is . Is het vlees rauw, moet je het even bakken of grillen tot het gaar is, en dan met de saus en wat gekookte rijst of patates frites serveren.