kan je in elke popcornmachine olie gebruiken?

ik wil popcorn maken met diverse soorten specerijen maar die blijven niet hangen aan de droge popcorn.

ik vraag me af of ik in een popcornmachine olie mag doen ofdat er een andere oplossing is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
4.5K

Antwoorden (2)

Nee, je gebruikt niet elke machine olie, de meeste popcornmachines werken op hete lucht, waardoor er geen olie nodig is. Wil je toch olie gebruiken, maak de popcorn dan in een pan, het recept hiervoor vind je in de link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, wat crea zegt. Maar als je het dan in de pan zou doen, tip:

GEBRUIK EEN DEKSEL!

Met deksel onschuldige grappige ploffertjes, maar zonder deksel zijn het dekselse meteorieten!! (sorry voor woordgrapje)