hoelang kan ik glazuur bewaren dat al op een taart zit?

Het is morgen dus Moederdag, en ik heb net een chocoladetaart gemaakt. Maar er moet dan nog een glazuurlaagje op. Moet ik dat vanavond al doen, of morgen? Ik ben bang als ik het nu doe, dat de hele taart morgen zacht is en niet lekker meer is. Maar als ik het morgen doe, moet ik een halfuur wachten totdat het glazuur hard is. Wat moet ik doen? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Koken
6.9K

Antwoorden (2)

Dat kan nu al hoor, ik doe vaak glazuur op taart of cake de dag van tevoren maar een half uurtje is natuurlijk ook niet zo lang want je zult haar geen taart als ontbijt geven toch?

Je kunt zelf kiezen wat je wil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
zeker kan je dat nu doen.
denk je dat de banketbakker ook wacht met glazuren tot er een taart verkocht wordt, nee! hij glazuurd de taarten en ze worden verkocht waarna je ze de volgende dag ook nog kan eten