Pagina niet gevonden

Sorry, we kunnen deze pagina niet meer vinden. Mogelijk is de pagina verplaatst of verwijderd. En nu? Bekijk de laatst gestelde vragen hieronder of ga naar de startpagina.

Recent gestelde vragen

Heb ik inlichtingenplicht Wajong als ik meerdere keren per jaar minder dan 4 weken naar het buitenland ga?

beste mensen,
Gemakshalve stel ik onderstaande vraag(ook) hier:
Ik heb OUDE WAJONG geen arbeidsvermogen.
Op de site van het UWV staat: Als men langer dan 4 weken het land uit gaat is er een inlichtingenverplichting...tot hier helder.
Als men KORTER dan 4 weken gaat is die inlichtingenverplichting er NIET...ook helder.
Mijn stelling: Als je dus pak,m beet enkele keren per jaar 3 of 4 keer KORTER dan 4 weken het land uit gaat hoef je dit dus niet te melden...?....dit is hoe ik het lees...!
Let op: voordat nu iedereen over mij heen duikelt:
onder de kollom WW en BIJSTAND wordt het aantal (vakantie)dagen aangegven met maximaal 20, dus daar gaat mijn stelling per definitie niet op natuurlijk.
In de wajongkollom zie ik nergens een maximaal aan dagen....vandaar deze vraag!
Is mijn stelling juist???...of zie ik toch iets over de kop!!!
Aub graag inhoudelijke reaktie op de vraag, geen doorverwijzingen naar de UWV-sites..die ken ik wel uit mijn hoofd.

laat ket korte stukje WW/BIJSTAND maar buiten beschouwing.
(kan het niet verwijderen, dus dan maar zo)

37 minuten geleden
in: Wetgeving

Wat beïnvloedt het spontaan ontstaan van kwantumdeeltjes?

Zelfs een hoog vacuüm is niet leeg. Er kunnen spontaan kwantum-paren in ontstaan die elkaar een fractie van een seconde later weer opheffen. Zo is mij geleerd.
Maar wat ik me afvraag is of dat proces beïnvloedbaar is ? B.v. door zwaartekracht, of de aanwezigheid van andere materie in de buurt ?
Of is de snelheid van het ontstaan van dit soort deeltjes homogeen verdeeld over het universum ?

Ozewiezewozewiezewallakristallix
een uur geleden