Waar zijn maatcupjes te koop die o.a. gemakkelijk te gebruiken zijn bij engelse of amerikaanse recepten?

In veel buitenlandse recepten worden andere maten gebruikt (cup, tbsp, oz etc.). Nu is in die video tutorials ook vaak te zien dat hiervoor standaard maatcupjes of maatlepels verkrijgbaar zijn. Echter, mij is nog nooit duidelijk geworden waar deze te koop zijn. Ik ben de laatste tijd erg van het uitproberen van nieuwe recepten en om dan iedere keer toch maten om te rekenen en alsnog met een keukenweegschaal aan de slag te gaan, maakt het er natuurlijk niet gemakkelijker/sneller op. Wat eigenlijk wel de bedoeling is van hun maatgebruik volgens mij. Dus mijn vraag is: waar zijn deze maatcups (van 1 cup tot .... ) te verkrijgen?
Op deze blog maakt ze gebruik van deze maatcups en -lepels, te zien op de foto's: http://www.kayotic.nl/blog/best-mac-cheese-ever

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.7K

Antwoorden (5)

Een winkel gespecialiseerd in keukengerei , dus kookwinkels als u wilt googlen
Bijenkorf misschien ook
en verder online, maar als daar nog verzendkosten bijkomen, worden ze misschien wat duur.
anneliez
11 jaar geleden
http://www.amazon.com/Chefn-SleekStor-Collapsible-Measuring-Colors/dp/B004HINF58/ref=pd_bxgy_k_img_y

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.amazon.com/Chefn-SleekStor-Nesting-Spoons-Trend/dp/B004HINF7Q/ref=pd_sim_k_1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.bol.com/nl/p/joseph-joseph-nest-maatkopjes-set-4-delig/9200000002617342/

Hier vind je een set met 4 maatkopjes. Ze hebben hier ook setjes maatlepeltjes .
De maatkopjes kosten €14,95, het setje lepeltjes € 6,50. Koop je bij Bol.com dan betaal je boven de €20,- geen verzendkosten. Bestel je voor 22.30 uur heb je ze de volgende dag in huis. Kijk maar eens op deze site, links van het plaatje staan nog andere setjes en er staan ook lepeltjes aan de rechterkant.
Ik vind zelf Bol. com een goede webshop, heb er nog nooit een probleem mee gehad.
Ze zijn dus goed betrouwbaar. Ik ga de stad dus niet meer in voor dit soort dingen.
Zou Blokker ze toevallig hier hebben, dan kan je er niet van op aan dat Blokker bij jou ze ook heeft. Blokker hier heeft ze ooit wel gehad, maar nu niet meer.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je kunt hier ook achteraf met acceptgiro betalen.
amc
11 jaar geleden
In aanvulling op de tips voor online kopen:

Ik heb ze ooit gekocht bij ikea voor 1 euro, maar ik geloof niet dat ze die nog hebben.
Ik zie ze ook regelmatig liggen bij budgetwinkels / eurowinkels, maar je moet daar net geluk hebben. Bij Tiger hebben ze ze ook gehad, daar waren ze rond de 5 euro.

Bij V&D vind je een setje voor 9,95.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze gekocht bij "Kamille en Dille".