Waar koop ik ijskuipjes van koek?

Ik wil graag cakeijsjes maken, maar daarvoor heb ik vierkante ijskuipjes van koek nodig. Waar kan ik die kopen in de winter?

(Ik heb geen Jumbo, Supercoop en Plus in de buurt)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
5.8K

Het beste antwoord

De C1000 heeft ze altijd wel, bij de koek ligt het in een doorzichtige verpakking. Helaas zijn de bakjes met karton erom heen veel beter omdat die bakjes steviger zijn maar die zijn niet altijd goed te verkrijgen. Ga het binnen gewoon even vragen in de supermarkt in je buurt.

Ik heb vaak die ijsjes gemaakt van cake en die bakjes van de C1000 breken vaak dus koop er een extra aantal van.

Als je ze echt niet kan vinden: ga even naar de ijssalen/snackbar en koop ze daar!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, mijn ijscakejes zijn goed gelukt!

Andere antwoorden (3)

AH heeft ze ook. Volgens mij bij de koekjes en anders gewoon ff vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga kijken, bedankt voor je tip!
Je kan ze als het goed is bij de lidl halen heb ze er wel ooit zien staan maar weet niet of ze er nog steeds staan.
Als je ze heb gevonden:
Eetsmakkelijk :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de supermarketen in de buurt of op de vriezer waar het schepijs in zit
anneliez