Ik wil graag vlees ontdooien welke knop moet ik kiezen op mijn magnetron?

Als ik op die onderste doe boven rode komt er def 1 def 2 met tijd wat je kan selecteren

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.5K
Amadea
11 jaar geleden
Heb jij de magnetron op z'n kant staan? Lijkt me niet best voor het apparaat...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee haha zo heb ik de foto gemaakt foutje

Antwoorden (2)

4e knop van links,

Als je drukt stel je het gewicht in van het te ontdooien voedsel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan het merk niet zien. maar ik zou de gebruiksaanwijzing er bij pakket. Mocht je die niet hebben zijn ze ook via internet wel te downloaden vaak op de site van het merk zelf.