Zie link beneden.
En je kunt ook verschillende vormpjes voor ijsblokjes gebruiken. Wat leuk om eigen chocola te maken :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

hier kan dat

http://www.patisseriewereld.nl/index.php?action=page&group_id=10000018&lang=NL
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In een hobby winkel of bij de blokker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een plus ter compensatie van die minnetje. Antwoord klopt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je elektra88 :)
Sinds kort verkoopt Action ook chocoladevormpjes. Ik geloof in vier verschillende thema's.

http://creanettie.blogspot.nl/2012/04/chocoladevormpjes.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de Xenos,Blokker,Action heb je ze volgensmij wel. Succes verder!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Naast ijsblokvormpjes kun je ook vormpjes gebruiken van chocolade doosjes, de plastic bakjes in de doos!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die kun je hier kopen bij Cook&Co een kookwinkel.