Als ik een moeilijk woord moet opzoeken zoals dit zoek ik eerst de engelse wikipedia op, en daarna ga ik naar de nederlandse pagina.

En dan zie je dat het (gewoon) een Champignon is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn wel champignons, maar dan de donkere variant, en in het Nederlands noemen we ze dan kastanjechampignons.
Kastanjechampignons.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amc
12 jaar geleden
het goede antwoord!+1
Bruine champignons.. zijn een italiaanse variant op onze klassieke witte champignon, men noemt ze ook soms Italiaanse Champignon... ze zijn alleen iets smaakvoller (de champignons he :)). Ideaal voor in pastagerechten of wok...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De paddestoel van Crimini
Hoewel soms beschreven een portobellopaddestoel, Crimini of De paddestoel van Cremini is eigenlijk een onrijpe portobello. De verkopers zijn naar paddestoelen Crimini als baby Portobellos en Portabellinis of BabyBellas begonnen te verwijzen.
Zijn gevoeliger in textuur maar nog hebben het vlezige aroma Portobello.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat zijn Italiaans bruine champignons

ze worden geteeld in de streek CREMONA