Wie weet waar ik recepten kan vinden voor zo'n glazen hete luchtoven? Volgens mij kan ik n.l. veel meer met die oven maken dan ik nu doe!

Ik gebruik hem nu voor b.v. kipkluifjes te braden, of een rollade, maar volgens mij kun je er ook mee stoven en stomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
2.1K

Het beste antwoord

Ik heb er zelf ook een en ik kan er alles in maken wat je in een normale heteluchtoven/grill kan bereiden. Een hele kip gaat ook goed alleen hele dikke kippen kan je beter in delen snijden. Ook pizza, Quiche, gebakken aardappeltjes, vis, groenten enz. kan je er in maken. Kijk eens bij mijn bron voor recepten.
amc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik heb zo weer wat ideetjes opgedaan!

Andere antwoorden (1)

Glazen heteluchtoven, is nogal ruim gezegd. Maar om recepten en khandleiding te vinden kun je het beste googlen op merk en type, waarschijnlijk kom je dan wel de toepassingen tegen.Je kunt ook op de site van het merk zoeken.
google gewoon op: gebruiksmogelijkheden + merk oven
of recepten handleiding
succes
anneliez