Ik zou het niet doen. Je verpest de tiramisu hiermee. Wat je wel kan doen ipv lange vingers, oude cake te gebruiken. De bedoeling is zoals al gezegd dat de vloeistoffen beter opgenomen worden zonder doorweekt te raken. Met biscuitjes heb je eerder kans dat het doorweekt wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Kan wel, maar lange vingers absorberen beter, zijn luchtiger en brosser. Neemt beter vocht op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mmmmm, tiramisu :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja lekker !!!!
Ik heb het wel eens met speculaasjes gemaakt en dat ging ook goed. Ik had wel eerst een laagje van de mascarpone vulling op de bodem uitgesmeerd en daar de speculaasjes opgelegd, zodat ze niet hard zouden blijven en makkelijker te scheppen waren. Ook zou ik ze alleen met koffie of chocolademelk bedruppelen en niet erin laten weken. Ik denk dat dit met biscuitjes ook moet lukken.
amc
12 jaar geleden
Dat kan, maar het is wel vetter, in biscuit zitten geharde vetten. je kunt de lange vinvgers oif biscuitjes ook gewoon weglaten. bstogne verkruimels eronder is ook niet verkeerd. Ofeen restje cake, onderin de schaal doen.