Diversiteit in het eetpatroon is erg belangrijk. Denk maar aan de schijf van 5. Zelfs water wordt na meer dan 10 liter giftig voor het lichaam. Dus zaken die je echt onbeperkt kunt eten zijn er niet. Ik denk niet dat rijstwafels bij onbeperkte inname voor een probleem zullen zorgen trouwens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook rijstwafels hoor.
anneliez
12 jaar geleden
het probleem van vreselijke aversie tegen die wafels misschien ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onbeperkte inname is nooit goed. Rijstwafels, kan aardig verstopping geven. Meer als 2 liter water, drinken kan al schadelijk zijn, als je het zonder eten en snel achter elkaar drinkt.

Andere antwoorden (4)

Nee alles waar je teveel van neemt is niet goed. Zelfs een teveel aan water kan je fataal worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoelt u , onbeperkt in datum, ...
Nee, ook niet , chocolade, pasta, en gedroogde producten blijven lang bewaard, bier en wijn veranderen van smaak na enige tijd, maar onbeperkt in levensduur is er geen één ..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is maar net hoe je de vraag bedoelt?
Teveel eten van iets is nooit goed, maar te weinig gezonde dingen is ook niet goed..
maarja, teveel sinasappels is weer slecht voor het gebit, maar één blokje pure chocolade per dag schijnt weer gezond te zijn..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van groenten kun je in principe niet teveel eten. Tenzij je er zo veel van eet dat je niks anders binnenkrijgt.

Maar zo gek is niemand...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom heet je ook The Creep :-) De meeste Nederlanders eten veel te weinig groenten, en het zou goed voor ze zijn om er meer van te eten. En minder vlees, snoep en boterhammen met hagelslag...