Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de steenovenpizza's uit de supermarkt bak in mijn hetelucht oven thuis bak, waarom is het dan nog steeds een steenoven pizza?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Omdat de pizza is voorgebakken in een steenoven, het afbakken gebeurt in je eigen oven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hier trouwens een leuk filmpje hoe pizza's gemaakt worden.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geweldige film!! Altijd al gedacht dat mijn pizza niet door een pizzabakker in een steenoven wordt gebakken, maar dat ie van de lopende band afkomt en het verklaart ook waarom ie voor minder dan 2 euro in de supermarkt kan liggen! + dus.
Omdat het deeg is voorgebakken in een steenovenpizza. Net zoals diepgevroren frietjes.

Dit is niet altijd waar. Bedrijven zeggen vaak wel eens dat hun producten ambachtelijk/plantaardig/milieuvriendelijk zijn terwijl het in de realiteit er heel anders aan toegaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*steenoven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lopende bandwerk, niks "ambachtelijk", pure onzin! + dus
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van mij ook een +. Belazerd worden we met die 'steenovenpizza's'.
bamibal
12 jaar geleden
Nooit geweten dat frietjes worden gebakken in een steenoven!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha inderdaad, frietjes worden niet in een steenoven gebakken, maar die fout hadden jullie wel door waarschijnlijk..
men spreekt over half fabriekaten zoals al eerder aangegeven frites,maar ook harde broodjes.op het smakelijke filmpje is een gaasmat oven te zien.een hete lucht oven die de hitte door het gaas over het product blaast.voor een goede warmtegeleiding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding