waar kan ik tabasco kopen?

Toegevoegd na 4 minuten:
Welk schap zou ik mnoeten zoeken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
4.8K

Het beste antwoord

In de supermarkt

Toegevoegd na 5 minuten:
Je zou het beste even aan een medewerker van je supermarkt kunnen vragen in welk schap het staat.

Bij ons staat het volgens mij bij de buitenlandse specerijen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

In vrijwel alle supermarkten.
Van de AH en de Jumbo weet ik zeker dat ze het hebben.

Toegevoegd na 5 minuten:
Het staat in de AH bij de sauzen en sladressings, zoals Calve en Heinz producten.. Vaak op de bovenste plank, waar oa ook Worcester-sauce staat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rode tabasco kan je bij bijna elke supermarkt halen. Groene tabasco vind je zeker bij de Jumbo.
itsme
12 jaar geleden
in bijna alle supermarkten verkrijgbaar en te vinden bij de kruiden !

Toegevoegd na 38 seconden:
* bij onze AH staat het bij de kruiden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij ons staat het boven de slasauzen in de AH! Vraag het personeel eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zoals de bovenstaande antwoorden ook vermelden, in de supermarkt,
welke schap? afhankelijk van de supermarkt, maar vraag het anders aan het personeel.
mocht je het nergens kunnen vinden, kan je het altijd in de toko halen