ik heb kaiserbroodjes opgewarmt in de magnetron inplaats van in de oven is dat erg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
5.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Enne.............wat was het resultaat????
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
smaakte wel hoor:P

Antwoorden (5)

Kan geen kwaad je hoeft ze namelijk alleen af te bakken.
Maar lijkt me niet er lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je je kaiserbroodjes 10 minuten in de magnetron legt, krijg je waarschijnlijk een soort koolstofbollen als resultaat. Maar als je ze verwarmt door ze kort in de magnetron te stoppen, krijg je warme zompige broodjes schat ik zo in.

Ik heb ooit per vergissing de magnetron-stand van de combi-oven aangezet om stokbroodjes af te bakken, met als resultaat een compleet metamorf koolstofpakket. Zo heb ik zelf de steenkool uitgevonden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lol+
Kimath
13 jaar geleden
haha, wat zal de keuken lekker geroken hebben :P
noki
13 jaar geleden
Hahaha! Ik zie het voor me :D
Erg niet. Je krijgt alleen betonballen. Niet lekker om te eten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, erg is het niet. Hoe was het resultaat?
De volgende keer zou ik ze toch maar in de oven doen. Dan krijg je hele lekkere knapperige broodjes. Vast beter dan uit de magnetron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou als ze je gesmaakt hebben, is het toch zeker niet erg!
Wie weet heb je wel iets fantastisch uitgevonden en wil je nooit meer kaiserbroodjes uit de oven! :)

maar als je ze knapperig wil, moeten ze toch echt in de oven. Tip voor extra knapperigheid: voor het bakken een beetje water op elk broodje sprenkelen!