Waar kan ik zakjes helder of rood taartglazuur kopen??

Bij mij in de supermarkt is er alleen wit of chocolade taartglazuur te koop.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
eetbare kleurstof is te koop bij toko's, kun je door wit glazuur doen

Het beste antwoord

je kunt heel simpel wit glazuur maken en dan er wat kleurstof er door heen doen! wit glazuur maak je met warm water en poedersuiker door elkaar roeren, voor rood doe je daar gewoon wat kleurstof doorheen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij de sligro of de makro zou je het kunnen krijgen, maar anders via je bakker, je kunt het ook zelf maken met eetbare kleurstof!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gister toevallig naar koffietijd gekeken waar ze cupcakes maakte. De dame in kwestie die er workshops in gaf zei, maken van poedersuiker en opgeklopt eiwit en daar een kleurstof doorheen mengen. Zij vertelde dat alles om cupcakes te versieren bij haar winkel te bestellen is.
Kijk even op de site van koffietijd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie www.maakeentaart.nl. Pas geprobeerd en levering en handleiding zijn prima. Verjaardagstaart is super gelukt!