Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar vind ik zoetzure saus ?(bakker Bart)

Die zoetzure saus (rood) van bakker Bart vind ik lekker.
Ooit in Duitsland iets soortgelijks gevonden. In de Nederlandse supers zit er meestal pepers enz in.
Iemand een idee waar ik lekkere kan vinden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij bakker Bart zelf. Waar ik werk verkopen we ze namelijk ook! Doen ze vast bij meerdere bakker Barts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Die zijn niet los te koop het is van Bakker Bart zelf. Je kunt misschien wel iets soortgelijks bij een toko halen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ze bij Bakker Bart zelf kopen en anders bij de groothandel, de Sligro bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amc
13 jaar geleden
Bij ons in de wijde omgeving verkoopt bakker Bart zijn saus niet. Waar woon jij, dan koop ik hem meteen!
Die saus is een toppertje bij Bakker Bart en dat is een eigen recepr dat ze niet prijsgeven. Je kunt hem ook nergens kopen want zelf verkopen ze die flessen ook niet.
Je kunt proberen zelf een zoet zure saus te maken zonder chili's. De hoofdbestanddelen zijn meestal;
Tomatenketchup, water, appelazijn (of witte-) ananassap, suiker. Je kunt er naar believen nog gembersiroop bijdoen of een schepje milde chilisaus uit een pot.
Proeven, wil je meer zuur, wat azijn erbij en wil je meer zoet, nog wat suiker, ananassap of honing erbij.
(Lees meer...)
amc
13 jaar geleden
je kan bij de chinees een potje gaan vragen en legt uit dat dit de beste saus is voor "je gerecht" te vervolledigen,
of ook in de supermarkt kan je het halen van dr oetker deze zijn echt lekker warm en koud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding