Gisteren gehaktballen gebakken, wat ik over had heeft de hele nacht in de pan op het fornuis gestaan met deksel erop, kan ik ze vandaag nog eten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
3.8K

Antwoorden (9)

Ja dat kan prima. Wel even goed heet laten worden en nu ook alles opeten. Niet nóg een keer laten staan.
13 jaar geleden
Jahoor, doe ik ook wel eens. Wel ze vandaag opmaken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor lekker opeten
eet smakelijk

Toegevoegd na 27 seconden:
en als je er vandaag nog overhoudt kun je ze nog gewoon invriezen hoor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Steenuiltje
13 jaar geleden
Ik zou het gewoon opeten en ook niet meer invriezen......
dat kan! en ik vind het zelf soms nog lekkerder een dag oud want vaak zijn die kruiden dan zo goed opgenomen in het vlees! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoor, even doorwarmen, en lekker!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jazeker!! Hoop wel dat ze in wat vocht hebben gestaan, anders is de kans groot dat ze droog worden. Warm maken met genoeg boter in de pan en deksel erop!! Met deksel eraf worden ze droger, wat minder lekker is...

Eetse!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zondag
13 jaar geleden
Ja hoor.
Geen enkel probleem.
Ze zijn gewoon nog te ten.
Ook is vaak de temperatuur in de keuken lager als in de woonkamer.
En zo gauw bederft vlees wat gebakken is echt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat kan, mits het in een koele keuken staat, want in een te warme ruimte kan het vlees bederven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf maak altijd 1 gehaktbal extra. Deze laat ik gewoon in de pan op het fornuis staan en doe ik de volgende dag (in dunne plakjes gesneden) op mijn brood met een beetje curry. Heerlijk!