Waar kan ik smaakstoffen (voor taartenbakken) kopen?

Ik ben opzoek naar andere smaken dan de standaard vanille, rum, citroen. Ik wil namelijk koekjes maken met aarbeien smaak. Op internet is er nauwelijks wat over te vinden.

Als je iets weet, graag. Maar liever geen online winkels want dat vertrouw ik nooit. En het liefst een winkel in (de buurt van) Den Haag .

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
8.3K

Het beste antwoord

Probeer het eens bij de Indische of Surinaamse toko.
Die hebben vaak een heleboel verschillende smaken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ze zijn vaak te koop bij gewone supermarkten zoals een Albert Heijn, Jumbo of C1000. Niet bij winkels zoals de lidl of aldi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
daar hebben ze juist alleen de standaard smaken
ik "smijt" er tegenwoordig vaak gewone supermarktspullen in VEEL goedkoper, dus m&m's ipv die piepkleine en erg dure potjes chocolade bolletjes.
Voor alternatieve drankjes idem dito, gewoon bij een slijter van de mini-flesjes halen met alles wat lekker klinkt en lekker experimenteren

Toegevoegd na 2 minuten:
PS zelf nooit gedaan maar voor aardbeien smaak zou ik zo'n doosje diepvries aardbeien proberen (wel iets aan het recept aanpassen anders wordt het misschien te dun), of (goede) oploslimonade aardbeiensmaak
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Even off topic, maar die mini flesjes waar je het over hebt zijn toch relatief veel, veel, veeeel duurder dan een fles van normale grootte?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
relatief wel, maar als je het toch niet drinkt ben je goedkoper uit als je een klein flesje koopt.
amigo
13 jaar geleden
juist, als je zeg maar 5 smaken wilt en je koopt 5 literflessen moet je toch wel HEEEEEEEEL veel taarten bakken. Die kleine flesjes zijn wel wat duurder maar nog altijd goedkoper dan dat neparoma spul uit de supermarkt
Als je ooit een favorite smaak hebt koop je daar evt een "familieverpakking" van
Heb ik wel eens bij Dok cookware gehaald.
Zit in de passage.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In veel grote supermarkten hebben ze al de helft. Waarschijnlijk hebben jullie wel een cook en co winkel in de buurt of iets dergelijks daar verkopen ze echt van alles of kunnen ze je op zijn minst adviseren. succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
de goede toko heeft smaakmakers van het merk JO-LA.
50 ml voor 1,50.de smaken cocos,amandel,champagne,donkere vanille,banaan,orange enz enz wel effe iets goedkoper dan de supers.wat ook een goede smaakmaker is voor bijvoorbeeld ijs,pudding en taarten gebruik ik aroma pasta "koepoe-koepoe"(vlinder)in de smaken coffee aardbei enz enz ook van de toko.en deze link is ideaal.
http://www.bakshoponline.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor aarbeiensmaak zou ik gewoon aarbeienranja proberen, verkrijgbaar in van die blikken flessen (onverdund).

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja, en dan wat suiker weglaten, anders wordt het wel erg zoet.