Kunnen voorgegaarde filodeeghapjes ook opgewarmd worden onder de grill?

Ik ben nu op vakantie en ik dacht dat hier een combimagnetron stond (met oven dus) maar na betere bestudering blijkt het een magnetron met alleen een grill te zijn. Het zou zonde zijn als ik die hapjes moet weggooien ...

6 jaar geleden
in: Koken
1.5K

Antwoorden (1)

gewoon uitproberen als je ze anders toch weggooit Grill goed voorverwarmen en misschien kun je ook proberen ze in een koekenpan te bakken, Als ze toch al voorgegaard zijn hoeven ze alleen maar warm te worden en het deeg wat knapperig
anneliez
6 jaar geleden
MissBiggie
6 jaar geleden
Ik heb ze in een droge koekenpan opgebakken. Smaakte prima haha