Hoe kom ik aan Nederlandse witte wijnazijn?

Beste lezers,

Voor een nieuwe saus die ik wil gaan maken ben ik op zoek naar witte wijnazijn dit is gemaakt van Nederlandse druiven en die ook in Nederland is geproduceerd.

Weet iemand mensen of bedrijven in Nederland die dit maken?

Met vriendelijke groet,

Pieter

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (2)

Zoveel wijngaarden zijn er nu ook weer niet in Nederland, dus ik denk dat de wijn wijn zal blijven. Maar via internet kun je vast wel wat wijnboeren vinden die er meer over kunnen vertellen
anneliez
6 jaar geleden
https://www.daalgaard.nl/

Deze wijngaard bestaat dit jaar al 25 jaar. Hij ligt aan de Maas in Sint Agatha vlakbij Cuijk... in N. Brabant dus. Als je op de site een kijkje neemt, zie je indien je tot onderaan scrollt onder het kopje; 'producten' dat ze ook wijnazijn verkopen.
Je kunt altijd eens contact met ze opnemen of ze bijv. verzenden enz.
amc
6 jaar geleden
Inekez1
6 jaar geleden
(bij verzending minimale afname 6 flessen; verzending tegen tarief TNT) voorraad:
momenteel geen actuele voorraad