In welke winkel in omgeving Rotterdam kan ik Uji No Tsuyu thee kopen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.1K

Antwoorden (3)

Geen winkel, maar in de webshop hieronder kun je het bestellen. Het is Japanse groene thee poeder en er zijn voorzover ik weet geen Japanse supermarkten in Rotterdam. Een grote Chinese is er wel naast de Euromast. Als ze de thee niet hebben, is het toch leuk om er een keer te gaan kijken.
13 jaar geleden
Ujino Tsuyu.

Hayato(Japanse supermarkt)
Elgarlaan 26
3055 CA Rotterdam

Inter-Burgo(Japans & Koreaans)
Vareseweg 1
3047 AT Rotterdam(Spaanse Polder)

De nieuwe U(gespecialiseerd in thee)
Bloemfonteinstraat 78B
3072 HK Rotterdam

Shopping Centre Oriental(=de boot bij de Euromast)
Parkhaven 21
3016 GM Rotterdam

Er zal er vast wel eentje tussen zitten die de thee verkoopt,succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk op de chinese drijvende supermarkt naast de parksluizen in rotjeknor