Hoe heette de eerste koffie die Albert Hein in zijn eigen schuurtje brandde en verkocht in Koog aan de Zaan?

Jan Hein begon de winkel in Koog aan de Zaan. Toen zijn zoon Albert het daarna overnam brandde hij koffie in schuurtje, die hij verkocht. Later kwam Boffie met de Koffie en zijn motto zou luiden: Hier is Boffie met een lekker bakker koffie" Later werd het merk van Albert Heijn "Perla"

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
1.4K

Antwoorden (2)

Mocca (Mogga) koffie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Albert Heijn's koffie heet niet vanaf het ontstaan van het bedrijf al Perla. Voor de komst van de naam Perla was dat Albert Heijn’s koffie, Delicata, of Boffie koffie