Weet iemand waar ik blikken Dreher bier kan aankomen?

Sziget Festival is een muziekfestival in Boedapest, waar we afgelopen editie met een grote groep van ons jongerencentrum heen zijn geweest.

Nu is er het idee voor een Sziget-afterparty. Om het extra leuk te maken ben ik op zoek naar Dreher-bier (het liefst blikken, aangezien de tapaansluiting waarschijnlijk anders is).

Heeft iemand enig idee hoe ik hier aan zou kunnen komen? Ik heb wel een biersite gevonden uit Australië, maar die leveren ook alleen aan Australië.

Verder heb ik wel Heineken International al een mailtje gestuurd, maar hierop heb ik nog geen reactie gehad.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Dranken
3.3K

Het beste antwoord

100% zeker bij www.huned.nl/,daar verkopen ze sowieso alle Hongaarse producten,nou ja bijna alle.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kom uit een Hongaarse familie en zij bestellen daar regelmatig Hongaarse levensmiddelen.Er staat,als het goed,is ook een Kamer van Koophandelnummer,kun je het eventueel checken.

Andere antwoorden (1)

Misschien is het niet in de buurt, maar mijn slijter kan elk soort bier leveren:
http://www.bierwinkel-leiden.nl/