Hoeveel kost deze bier bij de supermarkt Lidl?

Op hun website staat het niet dus ik vraag het maar even hier.
Gaat om deze
https://www.lidl.nl/p/perlenbacher-strong-beer/p8254

een jaar geleden
in: Dranken
3.8K
Pieterke
een jaar geleden
Er staan nooit prijzen van levensmiddelen op hun website. Er staan sowieso bijna nooit levensmiddelen op hun website.
andyka
een jaar geleden
Nee precies dus ik vroeg het daarom hier. Woon heel ver van de lidl en was benieuwd, om te kopen als het veel voordeliger is dan de bier bij albert heijn.
Pieterke
een jaar geleden
@andyka: Je kunt eventueel telefonisch contact met Lidl opnemen:
Je kunt voor al je vragen contact met ons opnemen op het nummer 020-7095039. Van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:00 uur en op zaterdag en zondag tussen 09:30 en 18:00 uur.

Antwoorden (1)

'k Ben vandaag voor jou naar een Lidl geweest om te kijken bij de prijskaartjes en kan nu het antwoord geven: op 24 juni 2022 was de prijs voor een blik van een halve liter Perlenbacher Strong 94 eurocent. De gewone Pils ervan kost 59 cent per blik van een halve liter en het Witbier 69 cent.

Nou is het alleen nog te hopen dat de prijskaartjes klopten (want het gebeurt bij Lidl geregeld dat ze een prijsverhoging niet meteen op de kast aanpassen) en dat de prijzen niet binnenkort nog meer stijgen...
Amadea
een jaar geleden
andyka
een jaar geleden
Bedankt voor het antwoord, had die bier laatst ergens gedronken op visite was te vergeten te vragen hoe duur. Vond hem niet verkeerd en bij andere supermarkten zijn degene die ik lust 1.40 ofzo. Door je antwoord weet ik genoeg, prima prijs en nogmaals bedankt.