Bestaat er een caffeinevrije frisdrank met dezelfde smaak als redbull?

Ik kan niet tegen caffeine, ik krijg er migraines van. Maar redbull en andere energiedrankjes vind ik wel een heel lekkere smaak hebben. Bestaan er drankjes met dezelfde smaak die geen caffeine bevatten?

een jaar geleden
in: Dranken
4.1K
Antoni
een jaar geleden
Deze vraag is in 2012 ook al eens gesteld, op 31 mei: "bestaat er ook red bull ( of andere energiedrank) zonder de caffeine..? De smaak vind ik namelijk erg lekker maar het is zo slecht voor je..". Zie https://www.startpagina.nl/v/eten-drinken/dranken/vraag/337406/bestaat-red-bull-energiedrank-caffeine/ met als antwoord 'Nee', maar misschien is er inmiddels, nu in 2022, tien jaar later, een nieuw product op de markt gekomen.
Amadea
een jaar geleden
Nee, dat bestaat niet. Zonder cafeïne is het geen energiedrank meer, want juist de cafeïne zorgt voor de stimulerende werking. Dan heb je gewoon frisdrank.
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
@Amadea. Zoals je kan lezen, gaat het Fable alleen om de smaak.

Antwoorden (1)

Er zijn fabrikanten van energiedrankjes die een cafeinevrije versie hebben.
Ik had laatst van Fuerza perongeluk de cafeinevrije versie gehaald, terwijl ik de suikervrije wilde.
Dit heb ik van de website van Red Bull, weet niet wat de smaak is:
"The ORGANICS Tonic Water by Red Bull ® is een cafeïnevrije frisdrank en GEEN energiedrank. The ORGANICS Tonic Water by Red Bull ® bevat geen cafeïne."
Toegevoegd op 27 mei 2022 04:38: tekst
Plaatje bij antwoord
Ritsuka
een jaar geleden
SimonV
een jaar geleden
Maar welke cafeïnevrije frisdrank heeft dezelfde smaak als redbull? Dat is de vraag...
Ritsuka
een jaar geleden
Deze smaakt precies als gewone energydrink