Hoe krijg je ijskoffie zoet?

Domme vragen bestaan niet zeggen ze.
Ik heb cold brew koffie van dolce gusto. Gewone suiker lost amper op in koud water. Ook heb ik al eens een siroopje gemaakt met kokend water en laten afkoelen, maar toch smaakt dat niet zo. Iemand ideeën of tips?

3 jaar geleden
in: Dranken
2.4K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Mocht je nog een pot Oliebollensuiker hebben? Dat werkt perfect.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik doe er altijd karamelstroop in. Dit smaakt lekker zoet en het is erg lekker in de ijskoffie!

Het beste antwoord

uiteindelijk lost suiker wel op. Ik heb van die coldbrew thee. Zonder suiker vind ik ze ook niet lekker. Ik doe er een suikerklontje in, zet het nog een kwartiertje in de koelkast en dan is het gewoon opgelost.
3 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Maal witte kristalsuiker tot poeder in en hakmolentje of gebruik witte poedersuiker. Lost erg goed op.