Hoe zorg ik ervoor dat mijn tas niet meer stinkt naar martini?

Gister avond gooide ik mijn tas op de straat maar ik was vergeten dat er nog een hele fles martini in zat dus de hele tas was doorweekt. Maar nu stinkt het nog steeds super erg hoe krijg ik die geur eruit?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
2.3K
Pieterke
4 jaar geleden
Van welk materiaal is de tas?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pieterke het materiaal weet ik niet precies maar niks bijzonder dus geen leer of suède en het mag gewoon nat worden
Abcde
4 jaar geleden
Ik zou hem in de wasmachine doen en het wasmiddel vervangen door azijn. Als het kan de centrifuge uit of op een lage stand.
Pieterke
4 jaar geleden
@Anoniem123: Dan zou ik hem ook gewoon in de wasmachine doen en dan inderdaad met azijn zoals Abcde ook zegt.Die azijnlucht verdwijnt snel.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ja het enige probleem is dat ik nog geen 18 ben. ik denk dus dat mijn ouders het niet heel leuk zullen vinden als ze een tas vinden die naar martini ruikt en die met azijn is gewassen
Pieterke
4 jaar geleden
@Anoniem123: Stel een keer voor dat jij de was eens zult doen en stop dan die tas er tussen. Daarna stop je hem een tijdje in je kast totdat die azijnlucht weg is. Die gaat heel snel weg.

Antwoorden (2)

probeer het eens met geurvreters
gemalen koffie neemt ook goed geur op, dus strooi er een pak koffie in leeg
Toegevoegd op 17 maart 2020 14:32: tekst
4 jaar geleden
Simpel wat wc-luchtverfrisser of een lekker ruikende deodorantsptay erin spuiten