mogen kinderen jonger dan 18+ een gall&gall pakketje aan nemen?

ik kan nergens een antwoord vinden op deze vraag daarom stel ik hem hier

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Dranken
2.3K

Antwoorden (1)

Nee, officieel mag dat niet .PostNL controleert bijvoorbeeld aan de deur de leeftijd van de ontvanger.
Maar het gebeurt in de praktijk echter wel.
Webshops zijn verplicht bij bestelling controleren of de koper 18 jaar of ouder is door middel van leeftijdsverificatie. Hierbij moet het voor de bezorger duidelijk zijn bij welke bestelling hij een controle aan de deur moet uitvoeren en welke niet.
SimonV
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Oké bedankt : SimonV
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Hoe werkt dat dan ? Dát het van Gall&Gall is, is niet hetzelfde als dat er alcohol in het pakketje zit. De bezorger kan dus niet beoordelen of de 18-minner het pakketje wel of niet aan mag nemen.
Of geeft Gall&Gall specifieke informatie mee aan de bezorger ?
LeonardN
4 jaar geleden
@Oze Dat staat in de link een soort van uitgelegd. "
ID Check aan de deur
Altijd bezorgd bij de juiste persoon Met ID Check aan de deur heb je de zekerheid dat je brieven en pakketten terechtkomen bij de juiste persoon. De pakketbezorger controleert het legitimatiebewijs van de ontvanger aan de deur. Veilig en gemakkelijk, voor je bedrijf én je klant.
" Je zal dus (gok ik) als onlinedrankverkoper verplicht zijn zo'n ID-check (op leeftijd) toe te voegen aan de verzendservice.
SimonV
4 jaar geleden
Toegevoegd aan antwoord.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Dank voor de verduidelijking
(Plus !)