Wat zijn normale vervangers van frisdrank?

Ik dronk altijd ijsthee, maar dat is natuurlijk één bonk suiker. Weet iemand een goede fris / vruchtendrank die gewoon zo te kopen is en beter / minder slecht is voor je lichaam (in het kader van afvallen).
Note: Ik zoek wel iets met een smaakje en iets fris. Online staat al van alles, maar dit zijn allemaal zelfgemaakte drankjes. Ik wil het liefst iets simpels wat vervangbaar is (buiten thee, water en de lightvarianten van het bekende dranken om). Iemand tips?

Alvast bedankt!
** Met 'normale' bedoel ik natuurlijk gezondere, beetje vage woordkeuze misschien, excuus!
Iets dat gewoon in de supermarkt te koop is.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Dranken
2.3K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Slimpie (wel aanlengen met water)
Spa (ook fruit) bevat weinig calorieën
Groene ijsthee vind ik ook meevallen wat betreft calorieën
Zelf ijsthee maken is reuze simpel, laat je thee met smaakje afkoelen, eventueel met zoetstof
Water met een smaakje, zit ook niks van calorieën in. Veel merken van te koop, ook huismerk
paulus811
5 jaar geleden
Slimpie is ook mijn keuze. Geen suiker en prima te drinken. Waarom niet als antwoord gegeven PJJMulder?
paulus811
5 jaar geleden
Naast slimpie vind ik persoonlijk ook Crystal Clear lekker, vooral de varianten zonder bubbels.

Antwoorden (2)

Zo te koop in de winkel is verfrissend water met smaakje. Bv Spa touch of mint en ook Sourcy Vitamin limoen, lychee. Even uitproberen wat je smaak is en klaar.

Water met munt + limoen is heel verfrissend met smaak.
Kost geen drol en hoewel eigen maak, te simpel voor woorden en in de koelkast in bulk in voorraad op te slaan. Iedere dag mee te nemen voor onderweg in duurzame drinkbeker.

Er is dus keus, is ook afhankelijk van je beurs.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
karvan cevitam 0.0 (groene dop) zonder suiker.
gewoon in supermarkt te koop.
zelf aanmaken naar behoefte met water
b. v. 1 deel op 10 delen water is mijn keus.