Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom hebben we Sprite EN 7-up?

Ze smaken letterlijk hetzelfde.

6 jaar geleden
in: Dranken
8K
paulus811
6 jaar geleden
Het zijn verschillende fabrieken. Je kunt deze vraag stellen voor zowat ieder product.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Zijn verschillende merken. Net als Coca cola en Pepsi, Fanta en Sisi.
Erna55
6 jaar geleden
Kijk hier eens : http://www.differencebtw.com/difference-between-7up-and-sprite/

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

7up is van Pepsi en Coca Cola wil daar een concurrent tegenoverzetten in de vorm van Sprite. Vanuit consumentenperspectief voegt het hebben van twee merken misschien niet veel toe, vanuit de aanbiederskant wel. Een horeca onderneming die zich verbindt aan (de leverancier van) Pepsi zal ook 7Up schenken, een onderneming die Coca Cola heeft schenkt Sprite; let er maar eens op.

Het zijn daarnaast wel enigszins verschillende producten en wat mij betreft smaken ze niet hetzelfde. Sprite vind ik veel meer weeïg smaken dan de frissere 7Up. Overigens drink ik beide niet meer nu ze allebei de suiker deels hebben vervangen door Stevia. Ik vind ze allebei nog verschillend, maar allebei niet meer te drinken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding